etykiety cyfrowe

Drukarnia i druk reklamowy

Druk reklamowy to jedna z ważniejszych gałęzi druku.
Ogólnie produkty reklamowe, które wychodzą z drukarni są jednymi z najczęściej zamawianych w dużych i małych drukarniach. Firmy próbują reklamować się na różne sposoby za pomocą różnych materiałów drukowanych; na przykład banery i ulotki wizytówki.

Lub też aklejki reklamowe, które służą do: oznaczania produktów, do etykietowania produktów, do naklejania na samochody oraz na szyby w siedzibach firmowych.

Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające

Farby w ww.

kolorach nie są określone jednoznacznie, toteż odcienie ich kolorów różnią się u różnych producentów, szczególnie w różnych regionach świata. Barwy wynikowe w metodzie CMYK otrzymuje się poprzez łączenie barw podstawowych w proporcjach (dla każdej z nich) od 0% do 100%.

Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające (lub rozpraszające) światło, czyli barwniki, tak więc łączy się je nie metodą mieszania tylko nakładania warstwami i dlatego barwa wynikowa może mieć od 0% do 400% koloru (czyli kolorów składowych).
Na kolory budowane według CMYK należy patrzeć jak na warstwy kolorowej, przepuszczającej światło folii.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK

Metoda druku cyfrowego

etykiety cyfrowe Jedną z popularniejszych obecnie metod drukowania jest tzw.
druk cyfrowy, który pozwala na drukowanie na przykład na nadawanie numerów seryjnych, które są niemożliwe do nadrukowania w druku offsetowym czy rolowym. Druk cyfrowy to obecnie najczęściej wykorzystywana metoda również ze względu na wysoką jakość oraz stosunkowo niską cenę i możliwość drukowania niskich nakładów. Pozwala też na szybką zmianę parametrów drukowania lub obrazu źródłowego, co w przypadku innych metod jest niemożliwe do wykonania..

Widok do druku:

etykiety cyfrowe